dl11122017

 horari calendario académico

Back Estàs aquí:Home Activitats Cultura Cultura Jornada: “Must haves per l'aprofitament del boom de l'e-commerce a la Xina"

Cultura

Jornada: “Must haves per l'aprofitament del boom de l'e-commerce a la Xina"

e-commerce a la XinaEl comerç electrònic suposa una gran oportunitat de negoci a la Xina. El gegant asiàtic és el primer país del món en compres en línia, i compta amb més de 600 milions d'internautes i amb més de 150 milions de consumidors en línia. En la present jornada s'abordaran les principals qüestions clau per a la internacionalització de les empreses espanyoles a través de l'e-commerce amb la Xina.

La trobada començarà amb un intervenció sobre l'experiència d'Alibaba a la Xina i els seus reptes de futur a Europa, seguida d'intervencions pràctiques sobre les eines existents i els passos que les empreses han de seguir per vendre en línia al país asiàtic.

La jornada està dirigida a emprenedors, PIMES i grans empreses amb interès en comprendre els aspectes bàsics de com s'opera a la Xina al canal en línia, així com la combinació d'una bona estratègia online i offline.

PROGRAMA

09:30 INAUGURACIÓ DE LA JORNADA

  • Amadeu Jensana, director, Economia i Empresa, Casa Àsia
  • Jordi Torrent,director d'Estratègia, Port de Barcelona

09:45 KEY NOTE SPEECH: El boom del comerç electrònic a la Xina i l'experiència d'Alibaba

Ernesto Caccavale, director Spain & Portugal, Alibaba

10:10 TINC ELS REQUISITS NECESSARIS PER A UNA EXPERIÈNCIA D'ÈXIT A LA XINA?

Quines són les formes d'accés del consumidor xinès als productes estrangers?

Com són les empreses que ja operen?

Quines són les principals bases per seguir una estratègia sòlida?<

Com superar les creixents barreres d'entrada al mercat electrònic xinès?

  • Lluís S. Galán, CEO 2 Open China Ecommerce

10:40 PAUSA CAFÈ - NETWORKING

11:00 COM PUC IDENTIFICAR EL MEU CLIENT POTENCIAL I TRIAR EL CANAL MÉS DIRECTE?

Com es carrega un producte per a la seva venda a Taobao-Tmall?

Com s'analitzen les dades de venda en el backoffice d'una botiga de Taobao-Tmall?

Com es configura una campanya de publicitat per paraules clau a Taobao-Tmall?

Com és i com es gestiona des del backoffice un compte de publicitat a Baidu?

  • Bing Jie Sun, China Ecommerce Expert

11:30 COM PUC POSICIONAR MEU PRODUCTE?

Quin és el paper dels influencers en el posicionament de la marca?

És la personalització de l'experiència de compra un element essencial?

Com són els millennials de la Xina?

  • Lluís S. Galán, CEO 2 Open China Ecommerce
  • Bing Jie Sun, China Ecommerce Expert

12:00 COM S'ARTICULA UNA BONA CONVIVÈNCIA ENTRE EL MÓN EN LÍNIA I L'OFFLINE?

Quina ha de ser l'estratègia d'accés al mercat xinès?

Com desenvolupar canals de distribució?

Com vendre?

  • Miquel Cardona, Co-founder & Managing Director, Oriental Retail Ventures Limited

Dades de la conferència

Dimarts, 27 de juny de 2017 de 9:30 h a 12:30 h

Martes, 27 de junio de 2017 de 9:30 h a 12:30 h

Seu de Casa Àsia
Recinte Modernista de Sant Pau - Pavelló Sant Manuel
c/ Sant Antoni Mª Claret, 167 (Barcelona)

Entrada gratuïta prèvia inscripció. Places limitades.

FORMULARI D'NSCRIPCIÓ (Casa Àsia)

Organitza

Casa Àsia

Fundació Institut Confuci de Barcelona 

Col·labora 

Port de Barcelona

Ajuntament de Barcelona