dv16112018

 horari calendario académico

Back Estàs aquí:Home Activitats Cultura Cultura Curs de negocis "Doing Business with China: negociació i comunicació intercultural"

Cultura

Curs de negocis "Doing Business with China: negociació i comunicació intercultural"

Doing Business with China

Els vincles entre la Xina i Europa segueixen intensificant a causa de la major participació en l'economia global del país asiàtic. Les inversions xineses a Europa i el nombre d'empreses europees que venen a la Xina continuen creixent malgrat les dificultats.

 

En l'actualitat, es manté un escenari d'oportunitats professionals, empresarials i de negoci, però també de grans reptes pel que fa a la comunicació intercultural.

Les diferències en la cultura dels negocis, en la gestió empresarial, en el protocol professional o en la comunicació poden afectar de manera negativa a les negociacions reduint les possibilitats d'èxit.

Amb l'objectiu de contribuir a les relacions econòmiques i empresarials amb la Xina, Casa Àsia i la Fundació Institut Confuci, organitzen una jornada de formació gratuïta per a emprenedors i professionals de Barcelona.

A càrrec de:

Qin Liwen, CEO i fundadora de Trends Euràsia, una empresa de consultoria amb seu a Berlín que té com a objectiu vincular el món empresarial i d'inversions de la Xina i Alemanya; és también Cofundadora del One Way Space Beijing, centre cultural i companyia de mitjans en línia, coneguda entre l'escena educativa xinesa a Beijing.

Wang Wenhai és el president de Rexi German-China Business Service GmbH. També és el representant autoritzat de BVMW (Xina) i conseller d'Deutschen Städtetages (German City Days). Va treballar i va ocupar llocs de direcció en Nilson Publication House i Nelson Publishing House, Nelson PR Company, Berlín Bilgi Computer Limited i Q-Bus Limited (en German Telecom).

Gao Yuan, professora de l'EOI i experta en negociació intercultural i protocol. És ponent habitual en cursos de formació sobre cultura comercial la Xina i també treballa com a consultora per a negocis amb la Xina de diferents empreses privades.

Programa:

Les relacions empresarials entre la Xina i Europa

L'entorn dels negocis a la Xina
• Noves formes de fer negocis
• L'organització dels negocis avui en dia
• L'emprenedor estranger a la Xina
• Recerca en processos de distribució i màrqueting
• Casos d'estudi

Pausa cafè i networking

Claus per a la comunicació intercultural a l'hora de fer negocis
• La comunicació intercultural des d'una perspectiva general
• La gestió dels recursos humans
• Especificitats de la gestió empresarial intercultural en el cas xinès
• Més enllà del concepte de guanxi: les relacions humanes i professionals
• Llenguatge no verbal, salutacions i presentacions
• Anàlisi de situacions concretes

Màrqueting a la Xina, elements clau per entrar al mercat xinès
• La segmentació del mercat
• Les tendències de consum
• La percepció de la marca
• Recomanacions per al màrqueting pla

La sessió serà la primera meitat en anglès i la segona en castellà. Es lliurarà un certificat de participació a tots els assistents.

Dades de la jornada

Divendres 9 de març de 2018, de 10.30 h a 14.00 h

Lloc

Seu de Casa Àsia
Recinte Modernista de Sant Pau
Pavelló de Sant Manel
c/ Sant Antoni Maria Claret, 167 Barcelona

Entrada gratuïta amb inscripció prèvia.

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Organitza

Fundació Institut Confuci de Barcelona i Casa Àsia amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona